Engagera Dig | Sverigedemokraterna i Hallsberg

Engagera Dig

Vi hälsar dig varmt välkommen till oss!

Du har läst och hört om vår organisation och vår politik och känner att du vill engagera dig. Du kan antingen teckna medlemskap via Riksorganisationen och knappen ”Bli Medlem” till vänster eller kontakta någon av våra företrädare så hjälper vi dig med tecknandet av medlemskap. Vill du träffa någon av oss för ett enskilt möte innan du blir medlem, så går det självklart att lösa. Kontakta någon av våra representanter, som du kan hitta i fliken ”Styrelse & Företrädare i Kommunen”.

Alla är välkomna till oss oavsett bakgrund eller etnicitet. Vi letar ständigt efter engagerade medlemmar till allt ifrån att sitta i styrelsen, medverka vid Öppet Hus, evenemang/föreläsningar, nämnder och slutligen även till att kandidera inför valen. Om du har politiska ambitioner är Sverigedemokraterna ett bra val, vi växer så det knakar! Vi har regelbundna utbildningar och vi hjälper även varandra lokalt med våra spridda erfarenheter ifrån diverse olika yrkeskategorier.

Vi är hela folkets parti och vår politiska kompass består främst av ett försiktigt frammåtskridande och sunt bondförnuft. Vi är alla vanliga människor, inte en organisation bestående av enbart yrkespolitiker. Vi har inte distans mellan oss och samhället, vi är en del av samhället. Samtliga av oss har engagerat sig för att tilltron till de gamla partierna är borta och vi har en gemensam vision om ett säkrare och mer sammanhållet Sverige.

Vill du bli en del av vår folkrörelse? Ansök då om medlemskap!
Är du redan medlem men eftersöker mer information så kontakta hallsberg@sd.se via mejl med dina funderingar.

Annars är du självklart välkommen att besöka vår partilokal under måndagar mellan kl 18:00-20:00.